mixtape vol 1.

idag är en fin dag. idag fick jag nämligen stålar, sånna dagar gillar jag. idag är också en lite granna sorglig dag, eken tog sitt pick och pack och stack till london. gött för henne dock.
idag är också en hurtig dag, jag har städat och tvättat idag. duktiga jag. jobbat har jag hunnit med, och en spontan lunch med frk lök som jag sprang på mitt på gatan.
dagens schema lyder som följer. sova en stun. gå promenad och handla.
eventuellt också movie med L&L. får se vad som hinnes med.



katterna höll mig vaken i princip hela natten, dessutom är mitt täcke en aning för varmt. himla skit. kanske kan ta ett glas vin innan sängen så kanske jag somnar lättare?

blev idag också lätt ruinerad genom att gå till optikern för att kolla upp om jag är blind eller ej. blind var jag icke, bara 300 spänn fattigare. rövare.

jag står också inför ett dilemma. imorgon, onsdag, sista onsdagsklubben för i år. fest på hög nivå, "alla ska dit". jag ska jobba klockan 9 dagen efter. stanna hemma eller gå ut?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback