grattis på lucia (eller vad man säger.)

idag är det lucia. tror inte det kommer påverka min dag nämnvärt. däremot ska jag till vårdcentraslen nu och lämna prov. ett steg närmre frisk och jobb. vilket också betyder, ett steg närmre slutet på min göttiga ledighet jag drabbats av. jag älskar att inte jobba och jag skämms inte för det!!

måla mera ska jag med göra. måla fönster för att vara exakt. och packa ner mitt rum. fy fan, som att ta livet av en kär gammal vän kan tyckas. men utan ner pack finns ju inget att packa upp i nya boet. så nu fick jag bråttom!

image353

Kommenterer:
Postat av: johanna

god förmiddag :)

är du inte medlem i gratisbio ännu se till och bli
det då ! för vad passar bättre i december månad än gratis biobiljetter och present kort på de största kedjorna som tex hm vero moda dinsko åhlens kicks och många fler. klicka på länken nedan och bli medlem :) för varje vän du sedan värvar får du 200 poäng , och för att få en bio biljett behöver du 400 poäng :) 2 vänner = en biobiljett. något som man även ska kolla in är fliken där det står poäng , där ska du klicka in dig på olika sidor och sedan tjänar du en massa poäng på bara det. jag har precis tjänat ihop 80 poäng genom att bli medlem på sidor bara och inget mer. ville bara tillägga också att det är helt gratis. många kan känna att de kan luras med mera. men jag garanterar att det är gratis och behöver ni hjälp med något så är det bara att fråga mig.

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

ha en super bra dag :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback