on my own.

flytten gick av stapeln och frånochmed i lördags bor jag numera själver. är "hemma" eller vad man nu kallar det, hos mamma&pappa alltså och lånar datan och teven en sväng. genast blev jag också påmind om varför jag flyttat, stark bidragande faktor, min egocentriska syster.
har en hel del saker kvar här, kan ju inte få ihop allt på en gång.
nu ska jag nog och investera i lite mat. eller candy, eller något annat av värde.
har som plan att åka och köpa klart mina julklappar denna vecka med, typ på onsdag. blir nog något litet till mig själv med, som en nyårsblåsa kanske?
imorgon händer det också grejer, men det får ni vänta med att se...

nu ska jag fly hem till min säng och min radio. känner mig helt isolerad utan teve&data. tur att det snart är julafton!


jo. en rapport i bilder.

   
say goodby to this. and to this. and hello to thiiiiis!!

image357

steve carell, man kan inte undgå att falla som en fura!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback