dreamer.

waah! jag vet att jag bloggat på dålig det sista, har haft massor med annat on my mind, tss.. har en asviktig pryl i skallen men den hinner jag inte fila ner nu, bara att hoppas att jag kommer ihåg den tills ett senare tillfälle! det jag kände att jag var tvungen att skriva ner var förljande: jag hade en dröm inatt. jag drömmde att jag i vanlig ordning tvättade håret men vad hände, det vart inget vanligt shampo utan det var fääärgningsshampooo! när jag hade torkat håret och kollade i spegeln fick jag en smärre shock över att håret var brunt, tilloch med lite rödbrunt och mina slingor hade blivit självlysande LILA! omg alltså, tur att det bara var en dröm och jag ser lika fab ut som vanligt!

 <-- sleten tjeeej.

oh, min nano är förresten sjukskriven också! :( nånting är fel på den lille stackarn och han vill inte pipa fram ett endaste litet ljud, inte ens en kort liten låt.. hoppas att mine senile far kommer ihåg att lämna in den idag så han bli fixad illa kvickt!

tack för ordet.

Kommenterer:
Postat av: Anonym

ta det försiktigt med nanon!! min bror köpte sin på siba, den började cpa, han lämnade in den, de kunde inte laga den så de skicka den till apple som skickade ett brev till min bror som det stod att han skulle få betala 600 eller 700 för att överhuvudtaget få tillbaks den, fortfarande söndrig. 2000 rätt i sjön och bara ett par hörlurar kvar :( allt bra annars?

2007-02-01 @ 22:12:43
Postat av: emilia.

oh my! ne min är faktiskt redan grejad, det var bara ett smärre fel på den faktiskt som tur var! :) annars äre toppen, det är ju helg :) hur äre själv anonym?

2007-02-02 @ 13:47:48

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback