förvandlingen.

nu, här i detta inlägg ska jag verkligen visa min svaga sida. osminkad och jävlig, men det kan jag bjuda på. tänkte visa hur mycket smink gör, make up, guds gåva till mänskligheten. smink som kan förvandla, försköna, förtrolla, gömma och hjälpa. i mitt fall handlar det i första hand om att gömma, hjälpa och försköna. om sminket gör någon nytta är väl kanske inte upp till mig att avgöra men jag är ack så glad över att ha det. smink <3

 start, totalt osminkad. rödflammig och härlig. hoho

 täckning, utjämning.

 pynt! skuggor, lite skimmer, eyeliner, ifyllande.

 slutgiltiga resultatet med det obligatoriska rufsiga håret.. det blev inte bättre än så här igår.

 det fick iaf duga och jag var glad och redo för nya äventyr. puss!


Kommenterer:
Postat av: maja

you're a fox! både med och utan spackel. ;)

Postat av: emilia

maja då, tack söta du. :)

2007-02-18 @ 23:06:50

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback