oh noo!

om helvetet inte brutit löst innan så är det nu det kommer ske. lov vecka, jag har heltids lov så för mig ingen skillnad men det innebär att min syster också har lova. en hel vecka. en hel vecka hemma hela dagarna i samma hus. hoppas hon har fett många aktiviteter att göra så hon håller sig borta. åh, hela min vardags balns rubbas ju nu!
jag måste fly eller ngt, hyra in mig i någons lya i veckan, jag kan sova i garderoben eller var som helst, bara jag slipper spendera tid med tidernas mest arroganta, egoistiska och ouppfostrade unge.
ååh, rädda mig!

Kommenterer:
Postat av: Viktor

Ett perfekt tillfälle för er att begrava stridsyxan ocb börja jobba lite på syskonkärleken!

Postat av: emilia.

ouf, vet du vad du säger!? hon går inte att bli vän med, hon är sååå räpig.

2007-02-12 @ 23:29:51
Postat av: Malin

Ja vet precis hur du känner dej.. Har ett äckel till bror här hemma nu oxå.. Tur att man ska jobba typ hela veckan :P

2007-02-13 @ 11:58:15
Postat av: Viktor

Nej då ni kollar ju på Tv tillsammans ibland! Så det måste ju finnas tillfällen då ni kan umgås, ni får jobba på detta nu! Jag tror på dig emilia!

2007-02-13 @ 12:35:48
URL: http://vikktorius.blogg.se
Postat av: emilia.

malin: haha ja, jag är ju helledig så jag måste gömma mig!
viktor: jo men det är så sällan och då vi inte är vänner är hon biatchey of the year.

2007-02-13 @ 19:17:55

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback