utmaning.

fick en rolig liten utmaning av sara som jag genast tog mig an. gör det ni också!

10 favoriter:
Färg:
gråsvartgrön.
Mat: kycklingpaj.
Band: R.E.M
Film: high fidelity eller kanske kill bill 1&2
Bok: bridgetjones dagbok, fantastisk!
Sport: ska det vara ngt så ska det vara ridsport.
Årstid: vår
Veckodag: fredag
Glassmak: pecannötcola
Tid på dygnet: kväll
Politik: leftie
Favorti smink: alltime favourite, isadora.

Den bästa skönhetsprodukten:
jag älskar dermalogicas hudvårdsserier, dom har verkligen vart kanon för min hy och funkat jätte bra, är hel nöjd med produkterna. finns för alla olika hud typer så klart. lite dyrt men helt klart värt det.
produkt två, eller snarare märke är isadora som jag gärna slår ett slag extra för. billigt och toppen bra. har aldrig blivit besviken på ngt jag köpt därifrån och helt rimliga priser!


Kommenterer:
Postat av: Anonym

åhå, vad kul! ska jag genast testa, kul att du antog den!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback