hello earth.

hej bloggläsare. hm, undrar om det är någon där ute som hejar tillbaka. även om statistiken säger att det är ett gäng folk som kikar i bloggen varje dag är jag attans nyfiken på om någon verkligen tar sig tid att läsa? hur intresant kan det vara? jag ger hemskt sällan kul tips, visdomsord, rekomenderar musik eller kläder. nä det mesta jag filar ner är mitt liv, min vardag, mina tankar. jag skrattar, gråter, klagar och hyllar.
kanske får det er vardag att verka mer intresant och spännande. jag trivs med detta iaf. jag orkar inte sitta och kolla celeb och mode siter hela dagarna och tipsa om vad man ska bära i vår och vem som är inne eller ute. bara ibland orkar jag det, om jag hört något välldigt bra, sett något välldigt snyggt eller läst något välldigt kul skvaller. hrm, vad ville jag komma fram till? säg hej om ni läser!

Kommenterer:
Postat av: maja

jag läser alltid!!! kraaaam

Postat av: Viktor

Klart som korvspa att man läser!

2007-01-16 @ 14:44:31
URL: http://vikktorius.blogg.se
Postat av: eken

hej!

2007-01-16 @ 21:37:10
Postat av: Malin

Alltid, Emilia :)

2007-01-16 @ 23:39:33
Postat av: emilia

va roligt :D

2007-01-17 @ 09:43:36

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback