investera mera.

igår besökte jag helvetet på jorden. allum i partille. men inte bara det, först var jag en svänga i göteborg, alltid lika trevligt. nästan, gårdagen bjöd på en heldag i regn och dessutom nästan en krock men självaste peter jöback på öppen gata. han var bra mycket kortare än jag trodde han skulle vara. jaja, fick shoppat lite iaf. kammade hem ett par nya brallor. väldigt random svarta CM stupisar med lite stretch. sen blev det också en toppen fin sjal och två halsband. älskar billiga H&M halsband. billiga, håller kanske inte en evighet men då äre bara att köpa nya. billigt är bra!

1.
 2.  3.

1. sjal, h&m divided 70spänn. 2. lite kortare halsband, h&m typ 40 spänn. 3. långt med nyckel hänge, h&m, en 50lapp typ.

hade ju som sagt städ dag med mamms häromdagen med och en lunch på stan med lite kik i affärer. mamma var på generöst humör och bodyshop hade rea vilket resulterade i en ny lotion och en parfym (eau de toilette). spring orchid, grön, frisk super fräsch lukt.


Kommenterer:
Postat av: maja

jag har också köpt den lotionen på body shop, den är helt underbar!


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback