måndag=moonday?

ja dagen föll sig inte som planerat. som valigt då vill säga. till att börja med sov jag typ tre timmar längre än planerat. inte blev det städat heller. pallrade mig ner till stan för fika med L&A. så långt bra. hade ju faktiskt tänkt träna, så blev det inte. åh så nu sitter jag här. åt mäkta smaskig middag dock som gjorde mig på gott humör. mm mat!

har haft en envis huvudvärk hela dagen också. suck, trött på att ha det.

har ett litet dilemma. litet lägg märke till det för det är en sån typisk grej som folk blir irriterade på när man säger. då man vill prata om det med folk suckar dom och kollar åt ett annat håll och tycker man är ytlig och trisst. men iaf, jag vet inte om jag ska klippa mig eller inte. det börjar se lite slitet ut i topparna men jag vill ha långt hår och då kan man ju ine klippa av det! men, om jag låter bli att klippa och låter det växa och bli långt kommer det ju bara fortsätta vara slitet och tillslut kommer jag få klippa massor och så vips är det kort igen! sen är det mörkt i botten med medans det långa är ljust av slingor och sommar sol, ska jag ljusa upp det eller låta det vara helt naturligt och låta det sol blekas i sommar igen? humdidum, ytligt? jag tycker inte det.

imorrn SKA jag iaf göra lite nytta, jag och mamms ska faktiskt ta tag i städandet tillsammans. roligare attha ngn att prata med samtidigt som man plockar och pysslar. sen lovade hon att bjuda på lunch också, toppen!

ciao.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback