minnen.

minnen, konstig sak inte sant. bra som dåliga, de har en tendens att hänga sig kvar. dom dyker ofta upp då man minst anar det.
jag älskar att höra om minnen, inget går upp mot när min morfar berättar om sina, om när han var ung. jag önskar att han skrev en bok om som alla kunde läsa för det är fantastiskt. alla historier och berättelser om folk och händelser. om när han var militär, eller spårvagnschaufför eller allra bäst när han berättar om tiden på bö. ett stort stall i gbg. om dom olika hästarna, om folket, om hanteringen.  han tycker jag passar bäst till dressyr för jag har långa ben. jag tycker jag passar bäst till dressyr för jag är rädd för att hoppa. morfar älskar att berätta alla historier och jag älskar att lyssna på dom. gammla minnen.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback