så sjukt irriterad.

patetisk ursäkt för människa. inte jag utan min syster. så sjukligt löjlig. är det något mina föräldrar misslyckats med i livet så är det uppfostran av min lillasyster? varför gav dom liksom upp arbetet efter mig och min äldre bror? vår lillasyster är ju en totalkatastrof! hon kan inte uppföra sig överhuvudtaget. inget bordssick, inget som helst allmänvett. ingen respekt för de som är äldre än henne själv. och framför allt. svag. inte fysiskt men psykiskt. själv sitter jag inte inne på några muskler och kan inte slå tillbaka då hon slår mig men det är hon och aldrig jag som börjar gråta. aldrig att jag skulle ta åt mig av vad hon säger till mig. antingen har jag ett mer utveckat språk än vad hon har eller så är hon bara rejält mycket klenare. förmodligen båda två. hela hennes uppförande och beteende ligger på samma nivå som ett barns. hon tar inget som helst ansvar för sig. lyfter inte ett finger. skulle defenetivt aldrig få för sig att hjälpa till hemma med något. faan va hon går mig på nerverna. och dessutom bara för att hon är yngst får hon självklart medhåll om allt från föräldrarna. gosh vad jag är trött på att bo här. ge mig en lya nu!

Kommenterer:
Postat av: maggan

syskonkärlek.. gotta love it :)

2007-01-03 @ 21:12:05

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback