sotis.

jaha uppe med tuppen. och varför? jo för att det skulle komma en himla sotare hit. tack för den då. ja nu dammsuger han typ eller ngt inne i spisen, men åååh, varför mitt på morgonnen?!
mitt nya favoritmål varmakoppen får hålla mig sällskap. baccus blev helt hysterisk och skällde som en galning då sotmannen kom in i huset med en stor himla dammsugarsak. mer än jag orkar så här på morgonen. frågan är om det är ngn idé att gå och lägga sig och försöka somna om nu när jag vart uppe.?

Kommenterer:
Postat av: Mary

haha jag kom ihåg en gång när sotaren skulle komma hem till oss, jag var skiträdd :D

Postat av: Viktor

Du lär ju inte ha problem med att somna om iallafall...:P

2007-01-25 @ 12:45:24
URL: http://vikktorius.blogg.se
Postat av: emilia

vikk: inte så stora problem med det nä :)

2007-01-25 @ 14:12:24

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback