vägen upp.

jaa. efter en stadig helg i sällskap av bacchi, nej inte hunden i huset utan snarare med en pava vin krampaktikt i handen är det nu åter måndag. dagen gud glömde. eller om det möjligtvis var söndagen. jag vet inte så noga. minns inte, vill inte minnas heller för den delen. är fortfarande kär i arne anka och önskade mer än något att jag kunde ta en återställare med honom och krille. men nej, jag är på riktigt (eller är jag?) och dom är endast varelser sprungna ur en klok mans fantasi, nerkladdade på papper.
ja i vilket fall som helt lyckades jag inte med en sån där revolutionerande nystart i och med att det blev måndag. tänkte i godan ro att jag skulle gå upp klockan nio, taen promenad och sen stor städa. klockan 12 ringde telefonen och med det vaknade jag och släpade mig upp. ryck upp dig emilia!

ingen har väl missat att det svajar i träden ute heller. för min del få det gärna svaja på eftersom jag bor i stan och knappast kommer drabbas av strömavbrott, moaha.

ja, nu frulle, sen fika. sen, hör och häpna, eventuellt träning i kväll. nå väl, får väl se hur långt vi kommer med dagens planering.

Kommenterer:
Postat av: bjugg

medel kl 18?! jag är där, kisses

2007-01-15 @ 16:14:27
Postat av: Viktor

Du kommer fångas av vinden och sluta upp i nån skogsdunge, så fika å träning kan glömmas! Haha

Postat av: Anna

höhö, tänkte ungefär samma tanke; gå upp runt nio för att städa. vafan tänker man på liksom? var så hurtig igår, men imorse vaknade man typ halv tolv. grattis! :P
well, du har inget emot att jag kikar in i din blogg då och då? :) lite rolig att läsa!

2007-01-15 @ 17:35:27
URL: http://karlavagn.blogg.se
Postat av: Anonym

hanna: naj att du inte sa det tidigare, hade vart skit kul!

vikk: nähä, fikat blev av, träningen däremot får nog ge vika idag för tevetittning och ev lite städ.

2007-01-15 @ 18:28:23
Postat av: emilia.

postat av mig, emilia, alltså.

2007-01-15 @ 19:37:56

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback