woonder.

vilken himla trevligt dag alltså. vaknade till strålande sol. knaprade i mig lite frull, lyssnade på mina favorit epistlar (ep 9, 81 och 33) kilade runt hemma ett tag och gjorde mig i ordning. sen kom anna hit och plockade upp mig så rullade vi ner till city. (ja det kungsgatan alingsås, borde vara city) köpte vin inför kvällen och sprang på massa trevligt folk. slog oss ner allihopa för en fika. hemskt trevligt som vanligt. kilade vidare för att träffa johanna. vi skulle kolla en sak. lite hemligt. sen sprang jag på ännu mer trevligt folk då jag skulle bege mig hemåt. nämligen ewa som jag inte sett på länge länge. stog och pratade tills jag hade förfrusit mina tår. d begav jag mig hemåt för att börja förbereda inför kvällen. ja, där är jag nu. nu väntar en liten matbit och en stunds vila. gäller att vara på topp!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback