update: onsdagens shopping.

jag hade velat ha mer, som alltid. men trots detta är jag nöjd med mina fynd. ja, jag faktiskt älskar vad jag kom hem med.

image232

  maggan kallade den badtaste klänning. jag säger fin.

image235

 svinskönt material. båda från monki för ringa 300 ihop. kap!

image237

 en sjal extra i garderoben sitter aldrig fel. 40 spänn veckodags rea.

  elefanten är mitt nya husdjur. foundationen är mitt senaste och bästa tips i smink väg. lumenes alla foundations och hudvårdsserie är helt fria från mineraloljor. super bra!

image241

sist men inte minst, mina nya älsklingar, mina konklacks pumps! 480 spänn från dinsko. kap!

Kommenterer:
Postat av: maja

åh skorna var to die for!
och jag vetefan hur det blir med ersättning för väskan... kommer den tillbaka får vi väl bara ersättning om nånting är förstört. typ om alla mina kläder har möglat. gaah.


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback