your love is something i can not remember.

om rubriken har något med inlägget att göra? svar icke! lirades på radio tidigare och denna rad är allt jag minns och går runt och nynnar på. det fick duga.



ibland är allt så konstigt. små glädjeämnen som får en att skina och le. så underbart. men ack va kort då likt en smäll i magen man ligger platt på marken och slickar sina sår. som blixt från klar himel.

ibland önskar jag att jag bloggat anonymt så jag hade kunnat skrika ut vad jag ville utan att riskera att någon misserabel stackare tar illa upp.

väderleksraport: regn.
humör: på topp. kanske inte verkade så?

Kommenterer:
Postat av: Magda

Låten är Shout out louds - impossible. Riktigt bra låt :)


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback