flitig var namnet.

idag har jag fått massor med bra saker uträttade.
igår hade jag som plan att åka och shoppa. verkligen shoppa loss, gå totalt lös och köpa allt som kom i min väg. men nej. planerna blev ändrade ty jag var för bakis för att kunna gå.
idag däremot var det nya friska tag.
en promenad med min miserabla hoj till cykelafären för att investera i en ny sadel.



vidare färd in till stan för att för första gången på en smärre (eller inte smärre, en äkta) evighet klippa håret. drop in utan kö. 30 sekunder senare satt jag i stolen redo att bli friserad.
frisören sa "ojojoj.." med oro i rösten då han såg mitt härliga ris till hår. 4 cm kortare och ca 4 dl vax senare knallade jag och mitt nu mera välvårdade ruffs vidare på äventyr.



nästa mål var att stilla det lilla shoppingsuget en aning. jag kilade runt och sprang helt plötsligt på en makalöst söt klänning som jag genast la vantarna på. en najs liten sak att ha på vid morgondagens festande kanske. ja så får det nog bli. affär nummer två blev min favvis, vi kan kalla det systemet. där köpte jag massor med goa grejer som också ska få följa med på fest imorgon.

  

ikväll är det hemmakväll. ska jobba imorgon ett par timmar och då gäller det att vara pigg och fräsch (nåväl, så gott som.) så inget festande idag. ist så busar och gosar jag med min lilla sötnos nöken.


Kommenterer:
Postat av: Malin

sööt klänning :)

2007-06-30 @ 18:10:05
Postat av: bjugg

du var hetast ever igår :) och se vad mycket man får gjort när man som arbetande människa väl är ledig ;) kyss

2007-07-01 @ 09:42:44

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback