händelserik blandad dag.

pendeln till göteborg. späckat med barn i alla åldrar. sjukt påfrestande. nträffade viktor och splittade en flarra vin i solskenet. vardags alkoholism, i like it. OBS! mcdonalds muggar håller icke för alkoholhaltiga drycker, botten gick ur på min mugg. i övrigt trevligt och kul.
ringde upp bror min och gav honom ett erbjudande han inte kunde säga nej till. det löd: möt mig med mat. sagt och gört från en park till en annan där bjöds det på pastasallad.
ringde papps som ville se båten götheborg. simon gick för att kika fussball och kvar satt jag och väntade. njöt i fulla drag i ungeför två minuter då solen gick igen bakom hotfulla mörka moln.
väntan var plötsligt inte lika kul längre. kom på mig själv med att sitta med solbrillorna på fast det var mulet och mörkt. satt i parken vid hagakyrkan och glodde på raoul wallenberg monumentet som nu fått djävulshornen borttvättade. jag var livrädd för att parkens stammisalkisar skulle komma och prata med mig.
en såg ut att närma sig, jag gick.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback