katten!

imorgon, katten! jag är nästan nervös. tänk om hunden och katten vi redan har inte gillar den nya lilla sötisen! har ju fortfarande inte kommit på ett lämpligt namn heller. det lutar åt att det bli katten faktiskt. eller kanske nöken. eller röden. nöken och röden kommer förövrigt från min favvisbok som kid. korken flyger!

image164 

förövrigt, gött sleten man vart idag eller vad? sjukt skön dag dock. legat i soffan och kollat teve och sovit hela dagen.

måste nog kläcka ett OOOH AAH igen.

Kommenterer:
Postat av: Egoina

tack! njääe, jag tyckte inte om den så mycket.. men den smakade faktiskt inte chili..

Postat av: maja

monstret är ett bra namn annars. det kkallar jag min katt för ibland.. och det är lite sött samtidigt.

2007-06-18 @ 17:30:17
URL: http://majakarolin.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback