midsommar klart, nedräkning till nyår nästa.

sjukligt najs kväll den där midsommaraftonen. sjukt najs. började stillsamt med pastasallad, vin och en kille vid bordet som hade så äckliga täner att jag höll på att falla av stolen. avskyr äckliga tänder!
for vidare till fortsättningsfest. najs!
man är ju som bekant sin egen lyckas smed men denna gång skötte folk detta åt mig. gruvligt kul minsann. skönt folk och skön stämning. tiden går fort då man har kul (och är packad).
blev ordentligt full ett tag men ren och fin skogsluft ordnade det. tre djupa andetag på trappan och jag var på fötter igen.
lite drama med så klart. vad vore väl midsommar utan ett litet inslag av dramatik va?

tack alla som förgyllde min afton.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback