njuta.

var bara tvungen att skriva lite igen innan jag ska sova. allt är bara så oooh aah. i posetiv bemärkelse. känner ni suget då ni säger det? "oooh aah!" senaste tiden har vart knas big time som det nästan alltid är i min skalle. men de allra senaste dagarna har vart fyllda med så konstiga tillfällen och möten. kul och konstigt. igår var toppen kul.
imorgon ska jag och mamma hämta kattungen! tänk om den inte är söt? vad gör jag då? hemska tanke..
idag är en riktig skön slapp dag. tänker dra på mig myskläder nu och lägga mig och slagga i soffan. ibland är soffor verkligen att föredra som plats för sin vila. vet inte varför men det är bara så gött ibland att somna i en soffa.

tillbaka på banan. OOOH AAH!

Kommenterer:
Postat av: maja

oooh ahh just a little bit...
alla kattungar är söta! lycka till med lilla filuren! och skönt att höra att allt är gött!

2007-06-17 @ 17:51:45
Postat av: emilia.

tackis, det ska nog gå fint :D

2007-06-17 @ 22:26:38

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback