nollkoll.

ibland är alla saker bara så himla konstiga. idag är en konstig dag, igår också förövrigt. och om jag får gissa så kommer även imorgon bli en rackans skum dag. jag gillar inte då allt är så här konstigt, det känns som att jag inte har kontroll. hm, har jag ett kontrollbehov? jo kanske.
folk är borta, folk har beslutsångest, folk är dumma, min hjärna är borta, allt känns just nu så himla kaosigt.
jag vill bara lägga mig ner och sova. eller alternativt se på film heeela helgen. inte prata med någon, inte veta vad alla andra gör för kul. bara isolera mig med mig själv och kliva ur huset först på måndag.
idag känns det som jag inte orkar något alls. allt har blivit så konstigt.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback