plus&minus.

det finns en sak som jag verkligen älskar. en sak som jag knappt kommit i närheten av på flera år pga celiakin. det är kakor. är egentligen inte alls särskillt förtjust i bullar, pajer, tårtos osv. men kakor. KAKOR! hade det inte vart för att det inte går att livnära sig på kakor så hade jag utan tvekan gjort det!



då vi ändå är inne på tema ätbart så måste jag passa på att gnälla lite tror jag. kampen mot slemmig mat, mycket viktig! mat som verkar slemmig, ser slemmig ut eller verkligen är slemmig går brutalt bort. maten jag åt till lunch verkade till en början helt OK men helt plötsligt såg dne slemmig ut! jag började må illa, funderade på att kräkas, drack massa vatten, åt en kaka, åt grönsaker. inget fick känslan av att ha ätit slemmig mat att försvinna! (obs! kräktes aldrig, bara funderade på det.)
länge leve torr mat som ris och knäckebröd!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback