samanfattning - ups and downs.

premiär onsdagsklubben.

över lag -
stressigt och kul.
sick! - hur mycket cash som gick åt jämfört med vad jag brukar spendera.
gott - xider pine citrus (så klart).
gött - 29 spänn för en cider innan kl 23. många bäckar små. inte så billigt tillslut.
highlight 1 - skämmde inte ut mig markant. okej att vi dansade på ett i princip tomt dansgolv men det räknas inte.
highlight 2 - träffade pierre, loffert, malin, emelie, ida och mickan bla.
reunion - ewa, sara miha från tiden som hästtjej.
galen grej - jag gick hem 20 över 12.
halleluja - tack för att jag hade sneakers och inte klackar med tanke på promenaden hem.
besvikelse - medelåldern var nyss fyllda 18.
sjukast - jag fick mighty ont i magen efter att ha hinkat cider hela kvällen. vin 4evvah.

Kommenterer:
Postat av: Malin

synd att du va tvungen å dra så tidigt.. :( Men de blir fler onsdagar i sommar =)

2007-06-14 @ 12:55:38
Postat av: maggan

20 över 12... maggan missade inget med andra ord..

Postat av: emilia

malin: ja det var typiskt men vi har fler festkvällar framför oss :D
maggan: alltså jag hade ont i magen, i övrigt vare en najs kväll :)

2007-06-15 @ 11:48:38
Postat av: bjugg

..och showen då?

2007-06-15 @ 15:43:36

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback