shake your moneymaker!

shake your moneymaker fo sho! det må låta illa men gratis är godast. vem fan tycker inte det? det vart en trevlig afton även om det hela rivstartade med feber och yrsel. vänner jag träffar för sällan och vänner jag träffar ännu mer sällan. möten, prat, skitsnack. allt i en salig blandning, just som jag vill ha det. men trots allt så fattades det folk. folk jag saknat, folk jag nästan tillochmed längtat efter.
shake your moneymaker, tål att sägas igen.
jag var kan man väl nästan säga salig. snurrade sunt, smilade och mådde allmänt bra.
förkylningen, ha! bortsupen.
allt känndes så fint och bra, tillochmed regnet som öste då jag skulle gå hem känndes fint. jag log hela vägen hem med handflatorna vända uppåt så jag kunde känna allt regn som föll extra bra.
allt känndes faktiskt så jäkla najs att jag mitt i glädje yran glömde att ta med min cykel hem.

Kommenterer:
Postat av: niki

Jag vet inte, var det du? ;)
Tack för det.. :D


Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback