skämmes emmy.

igår var emmy i farten big time. hon var på fighting humör. har inte hänt på flera månader. vad gick snett då? för lite spänning i vardagen? tristess? angelique däckade nästan i faren på vägen hem med. lyckad kväll? JA. bortsätt från det slutgilltiga bråket vilket resulterade i polisbils åkande, inte för min del men för andras. åh ångest.
min stora trut, så himla onödigt. men jag har en teori! efter att ha varit så glad, trevlig och artig mot alla kunder på cafét hela veckan var jag tvungen att väga upp det genom att vara en förbannad bitch, en riktig räpa. vettigt?


minnerna från gårdagen rullas upp. ett och ett som ett negativ. trots att jag var lite räpig igår så hade jag mina moments också. en kille som jag avskytt ganska intensivt senaste veckorna efter att jag en gång tyckte han var grymt otrevlig visade sig vara jätte sjyrr. där ser man.

fakta: jag har kommit över min shotfobi. jag har alltid haft stora problem att shotta in public. fråga inte varför men så är det. har alltid fått gå iväg och gömma mig så att ingen ser mig då det ska svepas sprit. men nu däremot, bring it on!


jag brukar inte skriva ut namn i bloggen så vida det inte är ett stadigt återkommande namn med endast posetiv laddning (maggie, hanna, frk lök är ett par exempel.) men igår träffade jag två så roliga människor att jag fortfarande ler då jag tänker på dom. peter & kalle. snacka om att sätta guld kant på en redan najs, men kaotisk kväll.

somnade på tre röda efter att jag hoppat ner i min brun-utan-sol missfärgade säng, vaknade till liv vid 10 utan huvudvärk. bra första tecken. öppnade förnstret och sög i mig lite frisk luft. solen sken och allt var bara så sommar vackert. blev sugen på en promenad. det ska nog hinnas med idag det också.

dagens uppdrag: slinga håret på carolinn.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback