tema grill.

igår jävlarimig vare grillkväll. sjukt trevlig afton också vill jag lova. hann köpa en låda vin också, undrar vart jag kan ställa den så inte min syster går och tappar halva..

fest ikväll, najs!
ont i halsen, begynnande förkylning?

längtar: efter kattungen.
sakna: förra sommaren.
önskar: att denna blir ännu bättre.

kom att tänka på igår hur ruggigt dåligt uppdaterad jag är now days. har noll aning om vad som händer runt om i världen. sen skolan slutade för ett år sedan och samhällskunskapen med det har jag inte sett en enda nyhetssändning, inte läst en tidning eller lyssnat en minut på radion. vad fan händer liksom? krig, fred, revolution? ingen aning om något!

konstigaste saken jag äger: en engångsgrill. fick den av mamma för ett tag sen. fick syn på den i mitt rum i går. jag undrar varför, varför fick ja en grilljävel av henne?

image140

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback