uppframåt.

imorse då jag gick upp ur sängen var jag en levande död. eller åtminstonne fortfarande packad.
upp kom jag iaf, frukost lyckades jag knapra i mig, kläder lyckades jag få på kroppen och till och med smink i fejjan. gött. fattade noll första timman på caféet. sen tog jag mig samman och svepte en kaffe och då blev det liv i luckan. har varit högeffektiv hela dagen. en smärre present fick man idag också, en trisslott så nu ska jag bli rik, har inte vågat skrapa den än.
fest idag, ja. var? återstår att se, har inte besökt mitt stammisdansgolv på ett tag faktiskt.
eller blir det fest? men tanke på hur kungligt jag alltid lyckas skämma ut mig då jag har alkohool i bloodet kanske jag skulle hålla tassarna ifrån det ett tag. men det är så svårt! nya jaktmarker kanske borde sökas. folk som inte vet hur pinsam jag är. och hur pinsam jag är i kombination med angelique. eller kanske hur pinsamma emmy&angelique kan lyckas vara ibland på fyllan ihop. länge leve alteregon som man kan skylla ifrån sig på. ja men då så, då var ju det klart, emmy får supa till ikväll, emilia ansvarar inte för något!

nu, pyssel.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback