veckoplaneringen avstyrd.

onsdagsklubben kom och gick. jag ragglade mest, dessutom i armkrok med folk. inte med vakter som tur var utan med vänliga själar. det var sinnes hur mycket det svajade uppe på klackarna denna gången. iofs hade jag mer än både en och två öl under västen. västen som förövrigt var ett linne av tub modell. boobie flash på dansgolvet, check. tack för att behån iaf satt där den skulle. jaja, det bjuder vi på.
torsdagen var tänkt att den skulle gå åt shopping. den enda shopping jag bedrev var den via länkt till pappa som var på maxi "köp cashewnötter". dagens spenderades i vågrätt läge i soffan.
men nu fredag, nykterhetens dag, ska jag gå och köpa ny cykelsadel och ev klippa mig.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback