8 mars.

idag är det 8 mars, vet ni vad det innebär? jo det är internationella kvinnodagen. vad gör vi då av detta? eller vad gör ni, du denna dag? sitter hemma och softar som alla andra dagar och skiter i vilket? bryr dig men tänker att det finns andra som kan föra din talan så du slipper lyfta på häcken? ajabaja alltså, tycker ni att det är något värt att höja rösten för och ta tillfället i akt att synas och försöka göra skillnad så gör det! do it alltså, passa på idag! make me proud!

ciao for now.


Kommenterer:
Postat av: Anonym

Malin passade på att hysterik-shoppa dagen till ära! =)

2007-03-08 @ 15:39:14
Postat av: Linus

Jag tycker det är konstigt att ni nöjer med att bara ta för er en dag om året?

2007-03-09 @ 10:32:16
Postat av: bjugg

hoppas verkligen att du var ute pa barrikaderna och skrek for mig med. har i thailand existerar ingen kvinnodag.. upp till kamp! by the way: linus verkar dum i huvudet; det handlar om, att GE och ta.

2007-03-10 @ 16:10:06
Postat av: maggan

haha snyggt sagt linus!
du din gammle räv. kolla min nya blogg!

Postat av: Lajnen

Okej Bjugg, och där gav du mig eller hur var det?

2007-03-11 @ 20:40:03

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback