helg och sol.

idag är det vååår!

ja, en smärre summering av helgen i vanlig ordning. var ju som sagt sjuk förra helgen så jag hade en hel del att ta igen alltså. började med TH i fredags, fett med röj vare där. hade en skit kul förfest hos lisa och en hel lyckad kväll ute på TH med, är kalas nöjd. efterfestade loss på lite ris, som pricken över i:et änna. kom i säng rätt tidigt efter en kylig cykeltur hem, somnade nog vid 5 typ och sov läänge. och sova behövdes verkligen inför vad lördagen hade att bjuda på. då vare nämligen fest hos erik! efter att ha laddat hela dagen och peppat så far vi dit. jag och anna skulle hjälpa till med lite käk och städning. gick prima tills jag högg mig i fingret och var tvungen att ligga på golvet en kvart med fötterna i vädret för att inte svimma. nej, blodförlusten var inte massiv däremot är jag tvär klen då det kommer till blod.

väl på fötter igen vare uppåt framåt som gällde och jag var åter på topp! hade ruggigt kul hela kvällen. framåt småtimmarna vare dags för badtunnan! iförd lånade shorts och linne vare bara att glida ner i tunnan med en bärs och gott humör. busiga pojkar hällde öl i håret på mig med motiveringen att öl får håret att växa snabbt. jaha sa jag, tack då. blev inte så glad över det men jaja värre saker hände liksom. fick äckligt badtunnevatten i fejjan och bestämde att det fick vara slutet för mitt badtunnebadande denna afton. gick in för att duscha och fick sällskap av alla de andra med. utom en rackare som dröjde sig kvar och fick duscha sist. då också varmvattnet hade tagit slut, moahaha. fick skjuts hem framåt morgonen och det var såå gött att vakna upp i sin egna säng ist för att sova över på festen. mm, härlig helg, jag är toppen nöjd:)
igår, söndags vare slappa som stog på schemat. åkte till lisa på kvällen för att kika film. sen åkte vi (carro, jag,ludde&lisa) på biläventyr och kikade oss omkring. tex gräfsnäs slottsruin, spökigt och läskigt på natten.

och idaaag, sol sol sol! vårvärme, solbrillor på, ljunen luft i ansiktet då man cyklar. hoppas nu att våren är på väg så det inte blir mera snö.

ciao 4now.


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback