helgen som gick.

helgen som gått:
i fredags var det i vanlig ordning dags att pallra sig iväg till TH för att alkoholisera och roa sig på bästa vis. var på mysig förfest hemma hos lisa med tjejerna. mickan hade styrt upp kul förfest lek i form av hemmasnickrat så ska det låta. mitt lag var så klart skit bra och om jag får gissa (eftersom jag inte minns/ingen höll räkning) så skulle jag tro att vi vann! TH var kul som vanligt och jag var gla och go! efterfest i vanlig ordning, mysi som vanligt.

 


lördagen bestod till stor del av att sova, hemskt skönt. på kvällen tog jag mig hem till hanna (och linus) för lite mat, film och spel. yatzy ftw! såg nära och kära med uma thurman och meryl streep, stört bra, rekomenderas varmt.

idag, söndag, lär det inte hända så mycket alls (i vanlig söndags ordning.) det är fin fint väder ute så en promenad blir det nog och så är det ju våffeldagen idag också, mums!

image18

Kommenterer:
Postat av: NATALIE

muums med våfflor !! ;P

Postat av: Anonym

TH pallar man ju inte mer än 1 kväll

2007-03-27 @ 22:01:28
Postat av: emilia.

TH pallar man om och om igen!

2007-03-28 @ 11:38:06

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback