hello earth.

nu är jag tillbaka igen efter ett helg uppehåll som vanligt. denna gången har dock inte uppehållet berott på fylla/bakfylla/fesande/sovande/skrattande osv.. ne denna gången så har jag faktiskt legat nerbäddad och sjuk hela helgen. började klockan 7 i torsdags morse med att jag var tvungen att uppsöka toaletten för att spy. japps, jag välkommnade kräksjukan med öppna armar. ja sen hade vi följe, kräksjukan och jag, torsdag, fredag och sen på lördagen så hade jag kräkt klart och var också total tömd på allt. hade noll näring och energi i den arma kroppen och orkade inte ens sitta upp i sängen.
torsdagen och fredagen var två av de värsta dagarna på länge länge, mådde så fruktansvärt illa, var helt orkeslös, orkade knappt gå till toan själv för att spy utan var tvungen att bli ledd dit.
blåbärssoppa har varit min bästa vän för det har gått ner utan problem. vatten med, har druckit helt sinnes många liter under dom här dagarna tror jag. bra det iofs för man blir ju uttorkad och grejer. nu idag iaf är första dagen jag orkat gå ner för trappan och sätta på datorn. hade nog orkat det igår med iofs en sväng men då var hela familjen hemma och det var skönare att sitta här i lugn och ro, idag då alla jobbar och är i skolan.
nu ska jag försöka pilla i  mig lite mat så jag orkar mer ännu mera, ska till roberta och fika lite strax, men innan dess, mat.

tack för nu. ciao.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback