jordens smartaste ord.

ja jag har gått och blivit en gnutta intelektuell, har åter igen tagit en bok i min näve och börjat läsa ser ni. och inte vilken bok som helst utan jordens smartaste ord av fredrik lindström. i like den så mycket än så länge. fredrik skriver både intresant och kul hela tiden och man tappar aldrig intresset. och dessutom hör jag hela tiden jag då läser hans röst som en berättar röst i skallen vilket gör det ännu kuligare, som att få en berättelse läst för sig typ. jag själv tycker det är kul med svenska språket och i denna bok får man lära sig mer utan att sitta och traggla i en lame fakta bok, här levereras fakta på ett humoristiskt och personligt sätt. vote for fredrik as kung!

103893-330

Kommenterer:
Postat av: Anonym

jag har läst bibelkoden och enligt den så:
visste du att Jesus har redan återfötts år 2000 efter påsk och kommer att dö 2033 på samma sett.

Postat av: Anonym

kan du ge ex från denna bok du läser dvs vad har fastnat extra hos dig från boken?

2007-03-06 @ 13:54:45
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: maja

ja, den är bra! rekommenderar även "världens dåligaste språk", även den av käre herr lindström!!

2007-03-06 @ 19:51:21
URL: http://majakarolin.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback