soppiing.

igår hade borås den äran att få fin besök, jag var nämligen i stan över dagen för att bedriva lite shopping. det gick dåligt ty borås är en grå liten stad. allt jag kammade hem var en random mascara och två toppar.



tishan är jag hel nöjd med, ett äkta h&m kap för en billig slant och den blåtoppen från indiska för en ännu billigare slant. avskyr i regel bått men denna gick bra.

shoppade i måndags loss på, tro det eller ej, bilddagboken.se faktiskt där en tjeja sålde ett par rackans tjusiga pjux. kunde inte så emot att slå till så sagt och gjort. fick dom hem i brevlådan redan dagen efter!



har också fått hem mitt lilla paket med kläder från h&m som jag skickade feter, har bara inte hunnit slänga upp bilder på det förän nu. är nöjd med allt. var nervig inför hur brallan skulle sitta men den satt perfa så nu kan sommaren komma när den vill!



brallorna är tvär sköna och linnet lika så. köpte ett i ljusgult också. undies inhalndlades med men det blire inga bilder på! randiga toppen är loose och skön den med.

halleleluja va lyckat!

Kommenterer:
Postat av: maja

just det, du hade ju beställt en likadan topp som jag! visst är den skön???

Postat av: emilia

ja den var grejt verkligen! :)

2007-03-15 @ 19:34:28

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback