a place i like to call hell.

jag tycker att bloggfan uppdaterar sig lite dåligt, måste logga in för att se om det kommit några komentarer. fuck. är nog förresten på rätt så irriterat humör i allmänhet just nu. är så trött, borde gå och lägga mig på direkten. ska och städa imorrn också och direkt efter det ska jag haka på annis till helvetet på jorden. jag fattar inte varför jag åker tillbaka dit ibland fast jag hatar det så mycket. det finns bara en sak som är bra med det stället (allum pratar jag om alltså.) och alla andra måste också hata det för det är aldrig några folk där, slipper knö med massa annat svettigt folk. iofs kommer jag nog vara svettig så det räcker till imorgon efter allt städande men då är det ju bra att endast den misslyckade uppsättningen personal och anna behöver så ut med mig. hohoh

känner mig på ett elakt skönt humör idag, i like it. tur att jag kan ta ut mina små aggresioner på allum.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback