åldersrasism.

alltså nu är jag förbannad på riktigt. så här ligger läget. malin och christoffer har sökt lägenhet i tusen år ungefär, nu hittade dom en för ett tag sen. najs. tills nu, typ en vecka innan den planerade flytten kommer bostadsrättsföreningen (eller vad det nu heter.) på att dom är för unga så dom får den inte! är det ens lagligt att göra så? hemskt upprörande. då jag väl vill flytta ska fan ingen få säga till mig att jag är för ung, my god liksom vad kan hända!? är dom rädda att man ska få en pubertetskris och ta livet av sig i deras fina lägenheter eller? att man ska missköta sin hamster för man har fullt upp med att ta hand om sig själv så den dör och luktar ruttet i hela huset? i dont get it verkligen!

Kommenterer:
Postat av: Malin

vi tar livet av oss snart typ.... :S

2007-05-22 @ 12:43:29
Postat av: emilia.

nähä, det gör ni inte! spränga bilar sa jag ju, det är rätta medecinen :D

2007-05-22 @ 12:49:40

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback