beauty.

va fan, hade helt glömt. det var ju melodifestival igår, sverige kom typ sist. dom borde skickat mig så hade vi haft segern som i en liten ask. jag lovar.



som arbetande människa får man tydligen pengar har jag förstått. va härligt. då jag får stålar ska jag spendera big time. då pappa frågade vad jag skulle göra för pengarna jag kommer tjäna och jag svarade förlänga håret och förstora läpparna önskade han nog att hans dotter aldrig fått ett jobb.

imorgon förresten ska jag ta tag i mitt liv igen. no more onyttigheter (förutom alkohoool.) no more mjölmissbruk och massor med promenader!
nu jäklar alltså. jag vet att jag förmodligen inte kommar pallra mig iväg till ett så välbehövligt gym, promenaderna får duga som ersättning, då rör jag ju på mig iaf och slipper förfalla helt.
jag ska bli rik och köpa mig skönhet, det är min melodi!



på temat förfall, gwen stefani, get a grip du också. du må vara snygg men alltså, ruggiga videor, tråkiga himla låtar, vad hände med sköna no doubt?!

Kommenterer:
Postat av: maggan

haha!, u just make my day.

Postat av: emilia.

vsg.

2007-05-14 @ 17:52:24

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback