cottonmouth

en himla trevlig kväll som slutade i blodvite. jag varken utdelade slag eller fick slag så för min del var det lugnt. men ja som sagt, grymt trevlig kväll iaf. ont i mina trötta fötter efter promenad i kilklackarna, aj!
måste ta mig ner till stan och gå till systemet också. mina bärs tog slut igår! buhu. har inte vart på systemet på läänge, har klarat mig fint på det som köptes i danmark.
träffade två grymt trevliga sthlmare igår som var på besök i alingsås, sjukt roliga. och en av dom lite lätt våldsam också (det var hon som utdelade slaget som resulterade i näsblod.)

igår fick man träffa jonna också som är hemma på besök, kul värre! ska bli en rolig vecka. oh fest på onsdag med. men nu ska vi inte gå händelserna i förväg, det är ju fortfarande bara lördag.

men nä. nu orkar min hjärna inte vara aktiv mera. nu ska jag nog försöka piffa inför dagens små äventyr.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback