en vardag kantad av smoothie.

funderar på att döpa om bloggen efter min tillfälliga favorit rätt. allt man behöver kan man få i sig genom en smoothie. tror jag, jag vet inte vad man behöver. men en multivitamin/mineral tablett till det så borde det ha täckt alla behov! har ingen vidare matlust nu heller. eller jag mår för kasst för att äta. jag tror det är ngn slags stress som spökar. har dock loosat ett kilo eller så pga/tack vare detta.

igår var jag så duktig, hade ingen vidare lång arbetsdag men var såå trött då jag kom hem på kvällen. åt (äntigen kunde jag äta ordentligt!) middag och höll på att somna i soffan då mobilen ringde, lisa ville gå promenad.

11157 steg senare fick jag äntligen kasta mig ner i sängen och sova.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback