guten morgen.

jag är så hurtig. så fort väckarklockan ringde så gick jag inte direkt upp utan låg kvar i sängen typ en timma. så sköönt! sen iaf tog jag tag i livet och hoppade upp och vad hände sen? jo, då fick jag ett städryck och kilade och hämtade dammsugaren! dessutom en trasa och lite random rengöringsspray och drog ett varv inne i badrummet så nu ser det riktigt representabelt ut. mitt rum går nu också att vistas i utan att man behöver vara rädd för att trassla in sig och försvinna i allt damm. ah härligt. nu ska jag på super fika med ett helt gäng gamla rävar. ska bli najs.
jo förresten! igår hade vi välkommen-hem-maggan-häng, jag och grabbarna. ouf. skit kul med ryggdunk och fotbollskväll framför teven. iofs var inte alla så himla inne i fotbollen utan vi kunde sitta och sacka om allt och inget ist. skönt att ha maggan tillbaka på banan. tyvärr utvecklades diskussionen till renodlat datasnack och jag satt i valet och kvalet vad jag skulle välja. kolla på fotboll som jag inte förstår något av eller lyssna på datasnack som jag fattar ännu mindre av. då blev det dags att åka hem, tack.



kan inte sägas för många gånger. quentin tarantino är helt lysande!

image105

Kommenterer:
Postat av: Lajnen

Men jag tycker att du var helt på min sida där och föredrog en vit Sony Vaio;)

2007-05-24 @ 16:08:29
Postat av: maja

me like quentin too.
(vi borde hänga mer, tycker alltid att vi har så mkt gemensamt!)

Postat av: maggan

haha. nu fick jag nästan lite dåligt samvete efter din sammanfattning av kvällen. Om jag lovar att bjuda dig på en latte, morotskaka och pratstund på coffehouse på lördag. är det glömt då?
känner nämnligen en smashing pingla som jobbar där.

2007-05-24 @ 23:52:50
URL: http://magii.blogg.se
Postat av: emilia.

limpan: haha typ för att det var ETT ord jag kände igen så jag kunde nicka och hålla med!
maja: haha ja faktiskt, kanske borde ta en fika eller shopping runda ihop nån gång :)
maggan: äh, jag hade kul ändå, vi fick ju hänga juu även om det var med fotboll i bakgrunden!

2007-05-25 @ 12:05:14
Postat av: sandra s

tarantino är ett geni.
maggan också. :)

2007-05-25 @ 14:54:14
URL: http://schumis.blogg.se

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback