i like to complain.

ni som inte vill höra (läsa) min klagan, till er föreslår jag att ni slutar läsa nu.

först ut just nu är paperbag waists, så fult. höga midjor, snyggt på den med kropp för det, men paperbag midjan alltså. funkar bara och verkligen bara på så kallade fiskarbyxor. så där, nu var det sagt.

sen så måste jag klaga på min hy som har gjort något slags uppror här också. det var längesedan jag var så finnig som jag är nu, lite av en personlig katastrof faktiskt. har inte tid på salongen förän om typ 2-3 veckor tror jag.

har så himla ont i ryggen också, måste boka tid hos typ massör/naprapat/kiropraktor imorgon. vet inte till vad man egentligen ska gå. hoppas någon av dom kan rädda min rygg bara!

sen måste jag vinna på lotto också (jag som inte ens spelar) för nu måste jag verkligen anställa personligtränare, kock och livscoach. undrar vad det kan kosta?

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback