jag ska gifta mig med en lista, så mycket älskar jag dom.

3 saker som jag gillar
. spritfester
. kläder
. lyx

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig
. överdrivet tjocka människor
. känslan av tomhet
. födelsemärken

3 viktiga saker i min lägenhet (jag bor i hus.)
. min säng
. datan (vi hyser en hatkärlek till varann.)
. vattenkokaren

3 slumpvis valda fakta om mig
. jag är rädd för broar och bryggor
. jag älskar att gå i skogen
. mina händer ser ut som tassar (rävtassar för att vara noga, marion i den tecknade robin hood filmen för att vara ännu nogrannare.)

3 saker jag vill göra innan jag dör
. skaffa körkort
. avslöja mitt geniala password
. bli kär eller åtminstonne gifta mig rikt

3 saker som jag kan göra
. rökringar
. gå en mil utan att svimma och hosta blod (bevisades häromdagen)
. shoppa tills jag svimmar eller hostar blod (eller så långt cashen räcker)


3 saker som jag inte kan göra
. hålla käft då folk (enligt mig) är tykna
. låta bli att dricka då folk bjuder
. passa tider

3 saker som jag säger mest
. såpass
. typ (som alla andra teens!)
. ja bah, han bah (som alla andra teens!)


3 kändisförälskelser
. olof mellberg
. michael stipe
. johnny knoxville (vill du gifta dig med mig?)


3 personer som du vill ska göra denna lista
. maja, tyvärr har du ju redan denna avklarad!
. malin
. maggs


Kommenterer:
Postat av: Malin

Hoppas de va mej du mena, för nu har ja slitit som ett djur för att göra dej till viljes ;) hahaha

2007-05-22 @ 00:03:41

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback