klockan är tre och jag är uttråkad.

nu har jag vart på promenad med hundfan. alltså det är en hemskt trevlig hund vi har här i familjen men ack va jobbigt det är ändå att vara ute och gå med honom. så fort jag kommit in i en skön takt och tempo så ska han så klart stanna och nosa på saker i evigheter.
any way. lagom kul att vara ute och pinna med hund i sällskap, roligare att ha ngn att prata med. 5450 steg slutade promenixen på och då tog vi maxi på hemvägen också så jag hade dessutom tung kasse att bära på sista biten också.



mitt lilla samvetskval och jag alltså. avskyr då saker trasslar till sig alltså. för jag tror minsann att det är trasser i mitt sinne just nu. i helt vanlig ordning ve jag varken in eller ut. idag ska jag iaf träffa maggan och det ska bli skoj skoj och imorrn ska jag ta en fika med shoobi. bra det med.



hm. vad ska jag göra nu då? har vart på promenad. handlat lite prylar som jag ville ha. ätit både frukost och lunch (hemsk bra jobbat, frullen brukar bli så sen att det är omöjligt att pressa in en lunch innan det är dags för middagen.) köpte ju faktiskt cosmo då jag var och handla, skulle kunna sätta mig och läsa den. dammsuga hade vart behövligt. eller kanske lägga en ansiktsmask och skrubba kroppen så man bli mjuk och så? hm, valenm är många. näh först ska jag nog ta och plocka disk en stund. så får det bli!



glöm inte att läsa
alex schulmans dagboksblogg. jag älskar den, risken är stor att ni inte gör det.

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback