knip i dubbelbemärkelse.

ibland blir jag så trött på folk. jag hatar då folk säger saker som "hon vill bara ha bekräftelse" eller "han vill bara ha uppmärksamhet". öh, hell yeah att man vill! det är ju pratiskt taget det livet går ut på. utan bekräftelse kvävs man. alla blir väl glada av att höra att man är duktig eller fin eller smart eller vad det nu gäller. att fiska komplimanger är också okej om ni frågar mig. till viss grad! att säga saker som "jag har så stor näsa" för att få svaret "nej du har perfekt näsa" är helt okej, en liten självförtroende boozt behöver alla lite då och då så länge den som svarar faktiskt är ärlig mot en och inte bara säger vad som förväntas.
men säger man dom sakerna 5-15 gånger om dagen varje gång man ses så tröttnar man (jag) tillslut. "jag är så fet", "jag är så tjock", "jag borde gå ner minst 10kilo", "åh va fläskig jag ääär".
jag är alltid ärlig, nej jag tycker inte du är tjock, jag tycker på fullaste allvar att du är jätte fin som du är, inte tjock!!
så en gång svarade jag - ja du borde nog fan ta och gå ner minst en 5 kilo iaf, du ser lite tjock ut faktiskt.

nähä! då dög inte det som svar heller.
du fiskar, jag fiskar, alla fiskar, face it!

Kommenterer:
Postat av: bjugg

avskyr som pesten när folk inte kan sluta säga samma sak som; mina valkar åhhh, och man ska svara näe då. och de säger det 40 000 gånger.. en annan sak som jag själv har probelm med är att jag blir asgald när nån ger mig en komplimang; MEN jag kan inte svara på ett acceptabelt sätt. typ; nämen jag är visst tjock. eller tack jag vet att jag är assnygg. känns aldrig som jag svarar rätt liksom..

2007-05-23 @ 12:00:18
Postat av: emilia.

ja klart man kläcker ur sig sånna komentarer titt som tätt men att alltid alltid klaga på samma sak varje dag och varje gång man ses, då går det lite övergränsen för vad jag pallar ibland. jag sa dock väldigt mycket förlåt efter att jag ballade ur den gången.
att ta emot en komplimang, att det är så svårt alltså, det är sick! men jag håller med dig, det är verkligen knepigt.

2007-05-23 @ 15:23:36

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback