lyckan är total.

idag cyklade jag i regnet. först tänkte jag säg att det inte var för nöjes skull jag gav mig ut i regnet men sen kom jag på att jo fan, jag skulle ju på ansiktsbehandling. det är nöje på hög nivå. njutning!
min rygg hemsöker mig fortfarande med smärtor varpå jag bokade in en massage till nästa vecka. det borde få ordning på saker och ting. mm, mer njutning.
och då vi ändå är inne på temat så har jag precis avslutat dagens middag här, bönor. delicious, njutning igen.



snart mycket snart kommer maggan hem också. blandade känslor från hans sida kan jag tänka mig, måste vara ledsamt att lämna vännerna i norge men samtidigt kul att komma tillbaka till oss som blev kvar här. jag tycker det ska bli skönt att få hem maggs igen så det blir lite ordning och reda och framför allt lite klass (inte så att alla andra ser ut att vara hittade på en tipp men, äh. varför ska jag förklara mig för.)




snart relativt snart är det också sommar, det är ju trevligt om man gillar sol. jag är tveksam till sol så det ska bli lagom kul. hade jag haft hy som tålde solsken bättre och en body värd att visa upp på en beach hade jag nog diggat läget bättre. tur att jag är en puma med kläder på iaf, fox!

Kommenterer:
Postat av: maggan

smickrad. jävligt glassigt kort du hittat också din gammle räv.
Jag kommer hem med glädje. jag skall få hänga med er. mina bääästa rävar. jävlar vad jag längtar.

Postat av: emilia.

haha det är stylish, från nyår faktiskt :) så snart så snaaart! :D

2007-05-21 @ 19:32:26
Postat av: maja

du har en beachkropp ju. jag skulle kunna döda för den. puss

2007-05-21 @ 20:25:17
URL: http://majakarolin.blogg.se
Postat av: emilia.

då kan vi ha ihjäl varandra maja :D puss!

2007-05-21 @ 20:31:45

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback