noll till hundra. eller tvärt om.

hur snabbt kan ett humör svänga? vet inte vad genomsnittet ligger på men mitt är ungefär det snabbaste jag vet. kan gå från strålande glad till kapabel att mörda snabbare än du hinner blinka. det hände nyss.

jag höll på att fixa frulle och skulle tina bröd. teknikoffer som jag är kan detta vara rätt så svårt. idag skulle jag testa på defrost funktionen. gick inte så bra. efter 5 minuter var bröden fortfarande isbitar. jag smällde på högsta effekt på den vanliga värme funktionen, 15 sekunder senare hade jag två skivor bröd som inte gick att hålla i. vad händer då? jag ska ta ut tallriken ur micron och av sig själv typ så hoppar en av mackorna ner på golvet varpå min hund kastar sig över den och sväljer den hel!

fy faan va förbannad jag var! så otroooligt arg!

flyförbannad och efter att ha skällt lite på hund som åt min mat fick jag gnaga i mig återstående brödbit, med lite te till den så var jag på bättre humör igen och redo att hämta ngt som kompensation för det förlorade brödet.

Kommenterer:
Postat av: Malin

haha, lilla gumman, du e väl inte gravid?! ;)
tänkte på alla humörsvängningar lately :)

2007-05-16 @ 12:16:06
Postat av: emilia.

haha najnaj, det kan jag försäkra dig om att så är icke fallet, humörsvängningar har jag alltid haft :)

2007-05-16 @ 17:11:35

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback