skrämselpropaganda är den bästa propagandan.

ah, kött är verkligen min favvis mat. på delad första plats med ris och bönor typ.

jo tänkte på det. av ren lathet så har ju jag valt bort träning av alla former ur mitt liv. det är ju mycket bekvämare och lättare att sitta still än att flänga runt och svettas. detta har dock fört med sig att minsta ansträngning gör mig trött och svettig, brukar ofta också resultera i träningsvärk. jo så jag tänkte så här, ska ju på massage på måndag och har som plan att massören ska säga "ajaj detta ser inget bra ut, bäst att börja träna så du inte förfaller helt" för säger hon det kommer jag ila till närmsta gym (eller whatever det är) och börja träna. det finns inget som får mig att ta tag i saker så bra som då folk skrämmer mig lite.
är tillexempel flitig tandtråds användare efter att tandläkaren sa en gång "hm, och lite tandtråd skulle inte skada annars kan man få tandlossning" i'v been flossing ever since.
på cigg paketen står det saker som "rökning dödar" jaha så? vad gör inte det now days. ända tills en vän kom hem en dag med att paket med gråa tungor och tappade tänder på bild ist för text. rökte inte på flera dagar. nu har jag förresten inte heller rökt på flera dagar, är topp hurtig denna veckan!

Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback