this and that.

ouf. skjuta upp problem. min favorit syssla. eller kanske inte favorit syssla egentligen men jag är fett bra på det. nu var det ju inte jag som sköt upp något denna gången egentligen. läget är så att lisa (en av alla lisa) har av någon mystisk anledning lyckats lura med mig att åka båt. hur fan gick det till? jag hatar båtar och vatten! jag tror det var för hon sa att hennes bror och hans polare skulle med. är dom inte heta så går jag inte ombord.
i vilket fall som helst skulle vi gjort det imorrn om vädret är najs men nu är det uppskjutet till torsdag ist om vädret är sjyrr då.



nu tänkte jag lista lite saker jag ska göra då jag blir relativt rik (får min första lön alltså.)

- köpa plumping gloss och öva på att se ut som vickan.
- förlänga håret och öva på att se ut som vickan.
- skaffa en smiley och bli av med jobbet. (föga troligt men det är snyggt.)
- köpa nya pluggar och inte bli av med jobbet. (man måste se neutral ut.)
- skaffa conch och inte bli av med jobbet. (det är fortfarande neutral som gäller.)

    



( ni har fattat att jag inte alltid är 100% seriös va? frågan är bara när jag är det.. )


Kommenterer:

Tyck någonting och skriv det nedan:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback